onsdag 5 september 2012

Look Alike?


Jag tycker det är lite svårt att se vem Danten är lik. Jag tycker nog att han har mer ifrån Niklas än ifrån mig men det är så svårt att se sånt själv. Däremot är han definitivt mer lik Julian som bebis än André. Jisses, André var ju verkligen speciell med sitt toklånga svarta hår och jättetjocka kinder, en riktig liten monchichi. Han och Julian är ju natt och dag. André med spikrakt mörkt hår och Julian med sitt blonda långa lockiga hår. Undrar vad Danten får för hårfärg? Han är än så länge mörkare än Julian och har hittills rakt hår. Ska bli spännande att se när han blir större. 
Men vem är han lik egentligen? Vad tycker ni, är han lik någon av sina bröder? 

Dante

Julian

André

6 kommentarer:

Hanna sa...

Jag tycker för det första att han är grymt lik Nicklas sedan har han mer drag av Julian än av André men egentligen inte. Han är helt enkelt sin egen.

Matilda sa...

Tycker att han har drag från båda. Lite så där syskonlik liksom.

Nilla nill@hotmail.se sa...

Hanna: Ja du har nog rätt, han är mer egen ;) Och lik Niklas!

Matilda: Sant! Man ser ju såklart syskondragen även om han inte är någon kopia av någon av de :)

Tesa sa...

Vad roligt att se kort från när dom andra var små och jämföra ! Tycker han har mest drag från Julle men samtidigt så otroligt lik Nicke. Så ja håller med Hanna han är sin egen helt enkelt. Och gud så söt! :-)

Nilla nill@hotmail.se sa...

Ja, han är nog helt enkelt en egen liten filur, jag tycker också att han inte är så jättelik sina bröder. Men sööööt, ja! ♥

Life of Pernilla sa...

En mix av er alla tycker jag! :) Roligt att se bilderna iallafall... :)