måndag 18 december 2006

Länge sen

Firmafest igår.

- Länge sen jag skrattade så mycket
- Länge sen jag åt så mycket ( amerikansk buffé, dip, nachos, lökringar, ribs, kyckling, desserter, grädde och vid ett på natten micrade jag Janssons )
- Länge sen jag dansade så mycket ( har ont i muskler jag inte visste att jag hade, nackspärr när jag kom hem - headbangade jag? )
- Länge sen jag hade så roligt
- Länge sen jag drack så mycket
- Länge sen jag sjöng så mycket
- Länge sen jag sov på hotell en hel helg ( har jag ens gjort det innan? )
- Länge sen jag saknade mina barn så här mycket
- Länge sen jag var så här bakis
- Länge sen jag såg VD:n åka på en diskvagn
- Länge sen jag satt på toa med öppen dörr på offentlig plats
- Länge sen jag frös så mycket
- Länge sen jag var så skadeglad ( kollegan som var ordentligt på lyset skulle upp och jobba kvart i sju )
- Länge sen jag fick bita mig i tungan för att inte kalla en tjej för fetknopp efter att hon ältat min vikt ( eller brist på ) hela kvällen
- Länge sen jag hade cowboyhatt på mig ( western tema )
- Länge sen jag såg grabbar i strumpeband
- Länge sen jag hade en läskig, kladdande gubbe som bordsherre
- Länge sen jag hade så hysteriskt kul

Livet är verkligen härligt.

Inga kommentarer: