torsdag 13 november 2008

Abstinens


Jag ångrar lite mitt tidigare inlägg om att jag mår bättre idag. Det gör jag visst inte. Nu vet jag hur folk som har abstinens mår. Jag fryser. Jag svettas. Jag mår illa. Jag skakar. Jag har kryp i hela kroppen. Hjärtat slår hårt, hårt. Jag är svimfärdig. Jag har ångest. Jag har svårt att andas. Jag är uppe i varv. Jag har ont i huvudet. Jag har en olustkänsla i hela kroppen. Jag har ett tryck över bröstet. Och jag fullkomligt avgudar mina hundra kloka, förståndiga läkare som efter år av studerande och år av erfarenhet vet precis vilken medicin jag behöver. Och som dessutom aldrig skulle lämna mig vind för våg med en förgiftad kropp.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vännen=(
Tycker sååå synd om dig!!
Snart blir det bra..

KRAMIS
från mig och en liten kille som längtar massor efter dig.

Anonym sa...

usch man blir ju tokig. jag vill att du ska må som du förtjänar, som en prinsessa alltså.

Nilla nill@hotmail.se sa...

A: Ja snart snart... Längtar efter er också! =) PUSS
Vargen: Ja tokig har jag nog blivit flera gånger om det här året :-S TACK! =)

Matilda sa...

Usch då! Hoppas det är bättre nu och att det går över fort!
Kram!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Tilda: Ja lite bättre nu tack, tiden läker ;-)