torsdag 13 november 2008

Dizzy

Mår lite bättre idag än igår. Hjärtat galopperar inte riktigt lika mycket. Men jag mår illa, så illa. Får fortfarande upp spyor i halsen och är ruggigt yr i bollen. Får hoppas att det här ger med sig snabbt nu, för jag har grymt roliga planer i helgen och de vill jag inte missa för allt i världen.

På lördag ska jag till Stockholm och shoppa loss! Dags att utnyttja alla de presentkort jag blev så bortskämd med när jag fyllde år. På kvällen sen blir det en dubbeldate med lillasyster och hennes pojkvän, och om hjärtat sköter sig blir det nog en runda på krogen också. Barnen är bortlejda över natten så vi har all tid i världen att verkligen slå runt. Förutsatt att jag är betydligt piggare än vad jag är just nu. Wish me luck.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är verkligen värd att få må bra nu!!
Håller alla mina tummar=)

PUSS
Anna

Nilla nill@hotmail.se sa...

Anna: Ja men eller hur? Nu måste det ju bara vända snart!
TACK sötis! =) PUSS