tisdag 18 november 2008

Fully Booked


Då var dag två i den här smått galna veckan snart över. Önskar lite desperat att det var fredag i stället för jag känner mig helt och hållet färdig för helgen. Min hjärna har fått för sig att jag redan har jobbat fem dagar den här veckan så den har redan börjat gå på sparlåga.
Det är riktigt mycket på jobbet just nu, särskilt när ledningen bestämt att vi ska byta datasystem innan jul. Piece of cake? Eller inte.

Min fritid verkar vara precis lika fullbokad som jobbet den här veckan. Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt. Det värsta är att det är riktigt roliga saker inplanerade så jag vill verkligen inte behöva tacka nej till nåt. Högtempo-vecka helt enkelt. Tur att jag har vanan inne.

6 kommentarer:

Anonym sa...

pobrecita. hoppas du hinner vila nåt! puss

Nilla nill@hotmail.se sa...

Vargen: Japp, på söndag ska jag vila, hihi. See u thursday pumpkin! PUSS

Anonym sa...

i'm sorry about today... hoppas du får sova gott inatt, puss!

Anonym sa...

Tack för idag vännen min! Lika mysigt som ALLTID=) Jag & Oliver gillar torsdagar,

PUSS

Nilla nill@hotmail.se sa...

Vargen: Sova gott är verkligen hårdvaluta här, när jag blir pensionär kanske? ;-) PUSS
A: ME LOVE torsdagar! Saknar min prins, när kommer han? =) PUSS

Anonym sa...

Snart hoppas vi!!
Sluta jobba så mycket=)
Vi får helt enkelt ta en kvällsfika tror jag..hihi

PUSS