fredag 28 november 2008

Friday It Is


Så var äntligen den här veckan över, eller nej förresten, det är den ju inte alls. Jag ska jobba imorgon. Sicken tur för mig, man vill ju inte riskera att få långtråkigt i helgen.

Imorgon är det även dags för årets sista party. Eller jag kanske ska vara försiktig med vad jag säger, årets sista inplanerade party är det. Det ska bli kul att dansa bort ett par timmar igen och skönt att vila huvudet från jobb och krångliga datasystem. Efter ett par glas vin kommer all den information jag blivit matad med den här veckan att vara som bortblåst. Skönt, kanske jag kan drömma om annat än bokningsbilder och priskoder.

Nu ska jag nog bädda ner mig i soffan framför Bolibompa, himla skön avkoppling. Om en liten stund blir jag även gräsänka för kvällen, ännu skönare avkoppling.

3 kommentarer:

Anonym sa...

åå jag hoppas du får en härlig helg, jag ska nog ta mig några fina glas imorgon med och hoppas att förkylningen släpper... puss!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Vargen: Åh tack detsamma tjejen!! Kanske ses vi ute i vimlet då? PUSS PUSS

Anonym sa...

maybe, maybe. puss!