torsdag 5 februari 2009

It's Sick


Idag har farmor tagit hand om barnen. Både jag och N har ju varit borta rätt så mycket från jobbet de senaste veckorna. Tur att farmor numera har väldigt mycket fritid och kunde ställa upp.

Jag slutade redan klockan två idag. Kom hem, löste av farmor och ramlade sedan ner i soffan i en må panikilla-yrsel-ont i bröstet-andnöd-förlamande trötthetsattack. Där låg jag sedan, med tv:n som barnvakt till N kom hem en och en halv timme senare. Jag kunde inte ens ta mig upp på toa. Vet inte riktigt vad som hände, men jag mår riktigt risigt just nu. Ikväll blir det därför sängen väldigt tidigt om jag ska orka med morgondagens jobb. Hade det inte varit för ett viktigt möte imorgon hade jag definitivt stannat hemma. Men förhoppningsvis står jag ut några timmar till, sen är det helg.

5 kommentarer:

Anonym sa...

be careful dear, tänk på lilla hjärtat!!! :)

Nilla nill@hotmail.se sa...

Jessi: Jo jag gör mitt bästa =)

Matilda sa...

Men du! Ta hand om dig! Blir ju rädd när jag läser sånt där. Du borde verkligen ta det lugnare, på alla plan.
Förlåt att jag låter som en tjatig mamma, men jag bryr mig bara. Kram!

Anonym sa...

Vilken mysig blogg du har
önskar dig och de dina en skön söndag

Nilla nill@hotmail.se sa...

Tilda: Åh jag försöker så gott jag kan =) Ingen fara, det ska nog bli ordning på mig också ;-)
Catrin: Åh tack detsamma! =)