tisdag 24 februari 2009

Neverending Story


Idag är det min tur att vara hemma med de små igen, vi gör inte mycket annat än vabar just nu. Andy har haft feber i sex dagar och igår hostade lillebror tills han kräktes. Känns som att det här aldrig kommer att ta slut. Hur som helst så släpade vi med de båda till läkaren igår. Visst har de en infektion i kroppen båda två, men inget allvarligt i alla fall. Alltid nåt att vara tacksam över. Vi har fått en ny tid inbokad nästa vecka, utifall att de inte skulle vara bättre tills dess. Så nu är det bara att fortsätta kriget mot monsterbakterierna.

Personligen har jag klarat mig från förkylningar den här gången, i stället har jag fått mindre trevligt besök av min gamla magkatarr igen. Inte för att jag är direkt förvånad, med mina vanor får man väl skylla sig själv vid det här laget. Att jag aldrig lär mig.

Idag står det rita, pussla, spela spel och bygga med lego på schemat. Hoppas ni övriga hinner njuta lite av det underbara vintervädret!

Inga kommentarer: