onsdag 18 februari 2009

Once Fever, Always Fever


Jag är så trött så jag ser stjärnor. Mina vaknätter börjar tära ordentligt på krafterna. Fördelen är att jag börjar längta till sängen mycket tidigare på kvällarna (att det sen inte blir så mycket sova av är en annan sak).

Idag har jag jobbat som vanligt och sedan varit hemma hos Kicki på lite födelsedagsfika. Riktigt mysigt med en kopp té och lite trevligt tjejsällskap.

Imorgon blir det däremot inget jobb. Andy har feber igen (nej jag skojar inte) så jag måste vara hemma med grabbarna. Snart börjar det luta åt ett besök på vårdcentralen för den där unge mannen. Har aldrig varit med om liknande. Men det ska faktiskt bli lite skönt att bara vara hemma och mysa med killarna imorgon. Förhoppningsvis hinner även jag återhämta lite krafter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

mm du får passa på och vila upp dig hjärtat! krya på er sötisar.

Nilla nill@hotmail.se sa...

Vargen: Tack sötis! =)