lördag 14 februari 2009

My Funny Valentine


Då var det allahjärtans-dag igen då. Vi brukar inte direkt fira något så för oss är det en vanlig lördag. Men fira andra ska vi däremot göra, först är vi bjudna på barnkalas nu på förmiddagen och sen är vi bjudna till systers pojkvän som fyller år på eftermiddagen. Så lite tårta lär det väl kanske bli.

Idag mår jag sådär. De tråkiga beskeden jag fick i veckan som triggade igång en hel radda med annat jobbigt har gjort mig rätt så nedstämd. Känner mig så vilsen och tom. Förhoppningsvis är det en tillfällig svacka, och den får gärna passera snabbt. Visserligen borde jag ha fått lite utlopp för den där känslocirkusen igår när tårarna rann på jobbet hela dagen. Och jag som nästan aldrig gråter, det var som att trycka på en knapp, sen rann det konstant. Tur att jag kunde gömma mig inne på kontoret.

Hoppas ni får en härlig lördag folks! Happy Valentines Day!

4 kommentarer:

Tesa sa...

Glad alla hjärtans dag! Älskar er och saknar er såå myclet!

Life of Pernilla sa...

Happy Valentine`s Day! =)

Anonym sa...

Massa kramar till dej min fina vän, hörs ikväll=)

PUSS<3

Anna

Nilla nill@hotmail.se sa...

Systra mi: Tack detsamma käraste! Älskar och saknar dig ännu mer!
P2: Happy V-day till er med vännen! Hoppas ni får en mysig kväll! =)
Anna: Massa massa kramar tillbax finaste! I miss u and my baby! PUSS