lördag 12 december 2009

The Bad Hangover


Gah vad jag mår dåligt idag! För nåt år sen var jag aldrig bakis, nånsin. Möjligen lite trött och sugen på skräpmat, dock aldrig dålig. Så är det inte längre kan jag säga.
Igår hade vi Repa-party i min källare och sen krogen, det blev visst inte bara ett glas för mycket. Det har jag fått lida för idag. Huvudvärken var inte att leka med i morse och frukosten bestod av en Ipren och några koppar kaffe, klockan hann bli efter två innan jag fick nåt i magen. Kul att försöka plocka undan gårdagens alkoholhaltiga flaskor när kväljningarna avlöste varandra. Försökte tugga tuggummi för ett tag sen - det hamnade i papperskorgen rätt så snabbt, det bara vände sig i magen. Gissa vem som kommer tillbringa lördagen i soffan. Mer än så pallar jag helt enkelt inte. Hur sjutton jag ska kunna ladda om batterierna för julbord och stora firmafesten imorgon kväll har jag ingen aning om. Vill inte ens tänka på alkohol just nu.

Här har jag kört ett riktigt MJ maraton under eftermiddagen och försökt förtränga hur jag mår, det går sådär, men Michael räddar i alla fall humöret. Nu måste jag tillbaka till soffan igen, bara att bita i det sura äpplet - jag är inte ung längre.

Inga kommentarer: