onsdag 2 december 2009

Not Again!


40 minuter hann jag jobba idag, sen ringde mannen och bad mig hämta storebror i skolan. Inte feber, inte lite förkyld, nej nej, dags för mitt allra bästa igen - kräksjuka. Så nu sitter jag hemma vid datorn och killarna ligger nedbäddade i soffan båda två och kollar på Shrek. Jag laddar för att åter igen desinficera huset och mig själv, men först och främst några koppar kaffe. Undrar om man ens vågar hoppas på att man ska klara sig undan även denna gång? Jag jobbar som vanligt hårt på det.

2 kommentarer:

Mahatma sa...

Finns väl inget jobbigare än sjuka barn och stackars de små när de kräks..kämpa på.Kram Elin

Nilla nill@hotmail.se sa...

Elin: nej det är det värsta som finns =( men andy mår redan lite bättre, förhoppningsvis slipper vi andra ;-) tack sötis! puss puss