lördag 19 december 2009

Go On, Get My Headache Out


Det blev en riktigt bra kväll igår, inget vin men väl lite julmust och choklad framför en riktig tjejfilm som för övrigt var helt kass - men jag garvade ändå, lagom hjärndöd som man är när fredag-kvällen kommer.

Trots att jag höll mig till julmusten igår vaknade jag med jordens huvudvärk i morse. Det satte ju inte direkt guldkant på dagen. Visserligen har jag haft det väldigt bra ändå med en mysig syskondate på stan i förmiddags där både jag och lillasyster hittade nya glasögon (med hjälp av vår egen stylist - lillebror), det var välbehövligt. Nu är jag bara hemma en stund för att ta en dusch och piggna till lite inför kvällen då vi ska ut till Myggan hela familjen och bli bortskämda med middag och glögg. Grabbarna är på fotbollsträning så jag passar på att vila lite och hoppas att huvudvärkstabletterna ska börja verka. Om inte annat så har de redan lyckats få fart på magen i alla fall. Trevligt.

Inga kommentarer: