måndag 8 mars 2010

Oh Bad Day


Jag har en dålig dag idag. Känner mig trött och nedstämd. Jag har ont i fotleder och handleder idag och tyvärr har jag även fått tjall på hjärtat igen. Jag börjar ledsna på det här nu, orken tryter. Det är otroligt frustrerande att gå runt och vara halvrisig i flera veckor. Febern har visserligen släppt (peppar, peppar), men i övrigt är det precis det samma. Det är så svårt att göra planer framöver för jag vet inte hur jag mår från ena dagen till den andra. Jag har ingen lust att lägga livet på is igen, jag vill bli frisk nu. Helt frisk. Varför ska det vara så svårt?

Till råga på allt är det måndag, jag gillar inte måndagar. Nej idag är ingen bra dag.

2 kommentarer:

Life of Pernilla sa...

Förstår att det är jobbigt att det aldrig blir bra gumman. Men solen skiner och det är underbart väder ute, så det är lite underbart iallafall, trots att det är måndag. =)
KRAAM

Nilla nill@hotmail.se sa...

tvåan: just nu känns solen bara som ett hån då jag har för ont för att ge mig ut och njuta av den. dålig dag, men imorgon är en ny dag. kanske har vi tagit nya krafter då. tack vännen ♥ kram!