tisdag 30 mars 2010

Bad Hairday

Det står kvällsjobb på schemat idag och jag är allt annat än upplagd. De här vaknätterna börjar påminna mig ruggigt mycket om 2007. Jag har sovit bra rätt så länge nu så jag är inte alls van vid det här snurrandet nätterna igenom. Att det ska vara så svårt att somna på kvällarna? Visst, mycket beror på det där ihärdiga dunkandet i bröstet, men man kan ju tycka att jag borde vara van vid det här laget.

Hur som behöver jag mota bort den där tröttheten och känslan av att febern är i antågande. Jag har duschat och fått i mig några koppar kaffe i alla fall. Snart ska jag försöka få ordning på det där bedrövliga håret också som envisas med att vara elektriskt och stå åt alla håll och kanter. Det lär behövas en hel del hårspray om jag ska få styr på eländet.

Nähä, det känns som att det är läge för en alvedon eller två här. Kanske en powernap på soffan också så jag håller mig igång fram till 23 när jag slutar för kvällen.

Inga kommentarer: