fredag 30 april 2010

Curly Sue





8 kommentarer:

Matilda sa...

Schnyggt! Jag vill också vara lockig!
Fan, ska penta mig tror jag! ;)

Nilla nill@hotmail.se sa...

tilda: och jag vill har rakt - spikrakt! aldrig ska man vara nöjd, haha ;-)

Mahatma sa...

Men å så snyggt♥ curly sue. kram

Nilla nill@hotmail.se sa...

elin: du är så snäll! tack =)kramar!

Anonym sa...

Titta vad FINT med lockigt! Avundsjuk är jag.. Hoppas helgen är till belåtelse vännen! Kram.

Nilla nill@hotmail.se sa...

vargen: och själv skulle jag göra vad som helst för att byta med dig! ;) tack söta!
jag jobbar hela helgen så här blir det inte mycket till skoj :-S
puss puss och kom hem snart!

Hanna sa...

Du är så otroligt snygg i ditt lockiga hår! Du borde ha det oftare! Kram

Nilla nill@hotmail.se sa...

hanna: men TACK kusin! önskar att jag själv tyckte det :-S kanske kan börja vänja mig ;-) kramar!