söndag 25 april 2010

Sunday It Is

Söndagar är verkligen en riktig bakisdag. Vi har inte gjort mycket annat än legat på soffan idag jag och lillebror. Jag för att jag är seg efter mycket trevligt 30-års firande igår och liten för att han vaknade med feber i morse. Det ser alltså ut att bli en del vab i veckan.

En liten shoppingrunda på stan med L orkade jag i alla fall med, skönt att få komma ut i friska luften och dessutom komma hem med ett par nya jeans. Det gav mersmak så jag körde en liten shoppingrunda på nätet också när jag ändå var i farten. Sommargarderoben behöver definitivt förnyas, både min och barnens.

Kvällen den kommer nog bli riktigt bra, vi har planerat att äntligen sätta tänderna i Millenium-trilogin, och jag väntar med spänning nu. Den karamellen har vi sugit länge på, så jag och mannen är väl de sista i stan att se den. Men den som väntar på nåt gott!

Inga kommentarer: