fredag 30 april 2010

The End Of April


Valborgsmässoafton i år igen, själv har jag redan firat Valborg i förtid och sitter hemma med en skakig baksmälla idag. Jag och Patrik körde After Work igår och den där ölen förökade sig snabbt till både drinkar och shots. Inte riktigt enligt planerna, men jag var ju inte svårövertalad heller.

Kvällen ska spenderas framför en brasa och killarna längtar hysteriskt mycket efter fyrverkerierna, så idag är det barnens tur att fira. Jag ska jobba resten av helgen så en lugn kväll med lite familjemys passar mig alldeles utmärkt.

Nu ska jag ta och knyta upp alla mina skosnören, min käre son har lärt sig att knyta så nu sitter vartenda snöre i det här huset ihop.

Ha en trevlig Valborg mina vänner!

2 kommentarer:

Matilda sa...

Trevlig valborg själv! =)

Nilla nill@hotmail.se sa...

tack tilda! =) hoppas ni får en toppenkväll! kramiz