måndag 11 juni 2012

Monday


Dante vaknade med feber i morse och har varit allt annat än glad idag. Lite typiskt eftersom jag hade en date med min soulmate idag, och Dante ville såklart bara vara i famnen. Men vi hann i alla fall ta en kopp kaffe och snacka lite skit. Den lilla han har jag burit runt på sen dess, vyssat, tröstat, gosat och kramat. Just nu har febern sjunkit lite så han ligger nöjd med en napp  i munnen och tittar på sina brorsor som spelar spel. Men det är inte lätt att vara liten och sjuk.

Igår kom mannen äntligen hem med en Ipad! Vi har fått vänta på den ett tag då det bara gått att få tag på svarta i ett par veckor, och jag ville absolut ha en vit. Men det var värt väntan. Nu sitter vi alla fast med den så fort vi får en chans. Nästan så man skulle behöva ha två. 
Imorgon är det skolavslutning för mina två stora, sen väntar tio veckors sommarlov för de, lyxigt värre!

Inga kommentarer: