torsdag 14 juni 2012

Thursday 14th


Man märker verkligen att bloggen blir mindre prioriterad sen Instagram kom in i bilden. Det är liksom lättare att slänga upp bilder där och slippa dra igång datorn. Jag gissar att det blir mindre och mindre dator nu när vi dessutom har en Ipad. Tekniken går fort framåt vill jag lova. 

Idag har vi haft mysigt besök av min lillasyster och hennes lilla Ossian. Kul för Danten när det kommer bebisar (småbarn) på besök. Kul för de stora också som tyckte att det var hysteriskt roligt när Ossian ålade runt. Lättroade vill jag lova. Jag och Julian fixade en kladdkaka till fikat också, vansinnigt gott blev det!

Nu sussar Danten en stund, sen ska jag laga middag och ge mig iväg till farmor ikväll för att hjälpa henne packa. Mannen får roa sig med att ta hand om de tre små. Jag gissar att det blir fotboll för hela slanten. 

Inga kommentarer: