onsdag 27 juni 2012

Wednesday


Jag och Danten är förkylda nu igen och har nog stört varandra ordentligt i natt, ingen av oss har sovit särskilt bra. Jag tror dessutom att den lilla har tänder på gång, han dreglar, spyr, gnossar med precis allt i munnen och matvägrar. Kanske dags nu? Det skulle också kunna förklara bristen på sömn. Spännande i alla fall om det ska titta upp en tand snart.

Idag har vi tagit det lugnt på förmiddagen och röjt lite här hemma, sen tog jag och den lilla bilen till Maxi och handlade lite mat. Han är så enkel att ha med sig, sitter bara nyfiket och kikar runt och tuggar på sin napp. Gullunge. Nu sover han en eftermiddagslur, jag slappar på soffan med datorn i knät och ikväll ska jag och mannen försöka hinna med lite ärenden. Tanken var ju att försöka passa på att hinna med så mycket hemmafix som möjligt nu när de stora är borta en vecka, men nja, det har ju gått sådär. Jag får skylla på förkylningen. 

Inga kommentarer: