fredag 1 juni 2012

Ordinary Day


Underbart med fredag igen! Trots att Danten haft en lite bökig natt och hostat och snorat så vaknade han pigg och glad vid halvåtta i morse. Jag är inneligt glad att jag gick och la mig tidigt igår för jag är rätt så pigg jag med.

Idag har vi inte mycket planerat, killarna ska ha en kompis med sig hem från skolan som stannar på middag. Jag hade tänkt att besöka stan en sväng om jag orkar då jag är på jakt efter nya jeans. Typ i samma stuk som de jag har på mig ovan, fast blåa. Lite trist väder att ge sig ut i bara. 

Nu sussar Danten, jag dricker som vanligt mitt obligatoriska morgonkaffe och sitter och stör mig på dammtussar och annat skit som ligger och skräpar. Nackdelen med att vara mammaledig, man ser varenda skavank, varenda litet dammkorn. Städa då kanske? 

Inga kommentarer: