onsdag 2 januari 2008

Adjö 2007


Hemma igen efter tio dagars ledighet och tio dagar med släkten. Jul och nyår blev kanske inte riktigt som jag hade föreställt mig, men vi har haft det kanon ändå. Skönt att få lämna vardagen en stund och bara få njuta av att verkligen vara ledig. Killarna har varit i sjunde himlen, de har öppnat klappar, varit på skogsutflykter, åkt pulka, hälsat på alla kossorna på bondgården, åkt spark, pimplat, grillat korv och lekt i timme efter timme med alla sina nya leksaker. Så för de små har julen varit så lyckad som den bara kunnat bli. Själv blev det alldeles för mycket tid till att grubbla, undra, tänka och reflektera. Efter en smärre livskris bestämde jag mig dock för att lämna det bedrövliga 2007 bakom mig. Så tyvärr bjuder jag inte på någon sammanfattning av det gångna året,i stället får ni lite härliga bilder från slutet av 2007.

Inga kommentarer: