onsdag 2 januari 2008

Rik Start På 2008


Kvällen min hade jag planerat att spendera på stan. Har lite viktigheter att inhandla som presenter, batterier och en ny plattång ( glömde min hos mamma tillsammans med lite andra prylar eftersom jag lider av alzheimers ). Men det blir ingen turné i stadens affärer. Syster ringde och berättade att det var nåt krångel med banken, hon kunde vare sig ta ut pengar eller betala med kortet ( tydligen var hon inte ensam om det heller). Naturligtvis har vi samma bank. Tråkigt på shoppingen men desto roligare för mitt konto. Särskilt roligt blev det när sambon erbjöd sig att införskaffa några av prylarna - med sina pengar! Mycket bra bank det där.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hemsk bank. Men som sagt, sparade pengar gjorde jag iaf. Usch. Typiskt!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Sofie: Jaa, lite pengar sparade man allt! Hoppas bara att det blir ordning snart igen, för jag tänkte göra ett nytt försök under kvällen! =)