torsdag 3 januari 2008

Mycket Väsen


Något som jag bestämde redan innan nyårsafton var att 2008 inte skulle innehålla några sjukdomar. Tycker att jag har haft min beskärda del det gångna året, men någon höll visst inte med. Först och främst åkte jag på magkatarr igen under julen ( ja för sjätte eller sjunde gången ), så nu kan jag skryta med ytterligare en medicin. I morse vaknade jag dessutom med en sjujävulsk smärta i halsen och utan röst. Småkillarna var väldigt roade av mitt väsande och mina vilda gester. Inte helt lätt att låta bestämd med en pipande, viskande röst. Barnen hade i alla fall väldigt roligt åt det, och det är ju alltid kul att man kan roa nån.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Nilla nill@hotmail.se sa...

Crescenet: Nu är ju inte jag så överdrivet språkbegåvad,men att min blogg var mycket intressant kunde jag utläsa. Den tackar vi för! =) Frågan är nu bara hur du har lyckats förstå vad som står i den? Uppenbarligen talar vi ju inte samma språk riktigt?