söndag 20 januari 2008

Barnkalas, Flugor & Billig Fylla


Helgerna går alldeles för fort nu för tiden. Egentligen går alla dagar fort, men när man jobbar så gör det ju ingenting. Den här helgen fullkomligt rusade iväg, därför vill jag inte riktigt gå och lägga mig än. I lördags var det panikstädning, barnkalas, panikmiddag och sen ut på krogen med en gammal vän. Hjärtmedicinen kontra alkohol blev en intressant kombination. Billig fylla om inte annat. Hur som helst var kvällen väldigt trevlig fram tills dess att jag fick en öl och en drink i knät. Killar måste verkligen gilla alkoholindränkta tjejer för plötsligt drogs de till mig som flugor kring koskit. Hade säkert kunnat bli trevligt om grabbarna hade varit några år äldre än 18. Jag försökte gömma mig bakom en gardin, det misslyckades totalt, så jag gick hem i stället. Lillasyster blev i alla fall rik på mig. Lyckliga henne.

Inga kommentarer: