fredag 16 maj 2008

Anonym


Här har jag varit lite anonym ett tag. Men det har sina orsaker. Jag har nytt jobb (ett vik) sen i onsdags. Lite från ingenstans kom det och fort gick det. Särskilt med tanke på att jag blev erbjuden det i måndags och började i onsdags. Jag är kvar på hotellet men jobbar numera dagtid, inga kvällar och inga helger. Det är roligt, men mycket nytt och ovant att jobba heltid. Jag har varit fullkomligt slutkörd när jag har kommit hem på kvällarna. Det är lite mycket att sätta sig in i, men jag hoppas att det här blir något bra.

Annars har veckan varit som vanligt. Full fräs alltså. Igår efter jobbet var jag på tjejkväll. Vi åt tacos, alldeles för mycket godis och kollade på tjejfilm. Riktigt mysigt hade vi, men klockan blev snabbt lite för mycket så idag har jag inte direkt varit på alerten. Dessutom kom jag inte ifrån jobbet förrän halvsex, så ikväll blir det inte mycket till aktiviteter. Hade tänkt ge mig ut med en jobbarkompis och kolla hockeyn, men ögonen går i kors, så det blir nog soffan som vanligt. Men vad gör det när man har en hel ledig helg framför sig! Och dessutom inget planerat... Sweet!

Inga kommentarer: