torsdag 8 maj 2008

Sunshine


Kan man bli annat än glad när man vaknar och hela rummet badar i solsken? Härliga 19 grader i skuggan gör ju inte saken sämre. En perfekt dag för lite sol på näsan med andra ord. För tillfället sitter jag dock innanför lägenhetens fyra väggar med mina sjuka barn (jo liten har fortfarande feber), men så fort N kommer hem smiter jag ut på en shoppingdate med söta Maria. Ska bli riktigt mysigt.
Annars har jag redan hunnit med lite jobb idag. Visserligen bara mellan 7-12 men det räckte gott och väl. Dessutom hann jag även med en kaffe med världens bästa killkompis, alltid lika kul (särskilt när han fixar med min urslöa dator).

Nu ska jag studsa ur mjukiskläderna och göra mig klar för en tur på stan, förhoppningsvis kommer jag hem med något bra som jag inte visste att jag behövde.

Inga kommentarer: