söndag 4 maj 2008

Mitt Björn Borg-Barn


Björn Borg?

Julian?

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gulle Julle!
Tur att han är världens sötaste trots att han ser ut som Björn Borg. Deo grät när han såg bilderna... Hahaha!

Anonym sa...

hahahhaha jag dööör! älskade lilla björn borg kopia, vem i hela världen har gjort det där??

Anonym sa...

Haha! Helt underbar! Men jag undrar om frisören verkligen var riktigt frisk.
Tur är att han är hiskeligt söt oavsett vlken frisyr han har!

Tesa sa...

hahahaha! alltså herregud!! vilken människa klipper en sån frisyr på ett litet barn i dag?!! Ja som dom tidigare sagt, tur att Julian är så himla söt ändå!! ;)

Nilla nill@hotmail.se sa...

Sofie: Varför grät han? Av sorg? haha.
Nadja: Ja men bedrövligt... Stackars barn! ;-)
Matilda: Frisören måste ha varit ett stort tennisfan iaf. Ja söt men jag kan knappt titta på han utan att skratta, haha.

Nilla nill@hotmail.se sa...

Tesa: Det undrar jag också! Och varför i hela friden försökte min kära sambo inte stoppa förödelsen? Jo tur att han är söt ändå =)