måndag 5 maj 2008

Sökes: Festplanerare


Mitt lilla hjärta, han ligger där på soffan och sover. Febern vill inte ge med sig, och hostan, den är inte av denna värld. Sitter lite i valet och kvalet om det är värt att släpa ner han till en vårdcentral. Ger inte febern med sig snart, så har vi väl inget val.

Tänkte, eftersom jag är ledig idag, att jag skulle ta itu med de där bröllopsplanerna igen. Mycket är färdigt men det känns ändå som att vi har stora saker kvar att ta tag i. Men, av nån lustig anledning kan jag inte ens förmå mig att ringa ett ynka telefonsamtal. Det knyter sig i magen direkt. Gissa om det blir mycket gjort då... Kanske är det stressen som kryper innanför skinnet på mig, men hur blir man egentligen av med den? Förstå hur mycket jag skulle ge för att få en egen weddingplanner! Jag är verkligen inte gjord för sånt här, det blir ingen festplanerare av mig inte.

Inga kommentarer: