fredag 16 maj 2008

Planerandet


Bröllopsplaneringen går väl lite långsamt framåt. Ibland är det roligt och ibland vill man bara dunka huvudet i väggen (mest det sista). En hel del saker är redan klara, och en del saker har vi inte ens hunnit börjat med. Men förhoppningsvis ska vi väl vara klara innan augusti. Annars lär jag få magsår på kuppen.

Tiden rinner i alla fall iväg alldeles för fort. Nu är det bara två veckor kvar tills OSA. Lite mindre än hälften har svarat än så länge, så de närmaste veckorna blir det väl telefonterror (om inte folk har glömt bort OSA datum vill säga). Förhoppningsvis ska jag väl hitta lite tid till att ta tag i det där planerandet ordentligt. Någon som vill hjälpa till kanske? Rödvin finnes.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill, bestäm tid du, i´ll be there. pusss

Nilla nill@hotmail.se sa...

Nadja: Du är ju så bra! Just what I needed! Snart snart då =)

Tesa sa...

Hade jag kunnat hade jag kommit direkt!! det vet du.. :) men ska se till att komma över minst en vecka före bröllopet och hjälpa dig.. ;)
Saknar er massor! Puss och kram

Nilla nill@hotmail.se sa...

Tesa: Du e så gooo! =) Jo jag vet, önskar fortfarande att jag hade dig lite närmare! Men är grymt glad över att du kommer och hjälper mig sen =) Me love u always.