lördag 3 maj 2008

Bad Haircut


Då var det jobbhelg igen då. För tillfället händer det inte mycket här nere, vilket är väldigt skönt för jag är inte helt på banan. Lilla A har fortfarande feber och hostar som en galning, och själv har jag ont i huvud, bihålor och kroppen. Ingen feber än så länge, men känner mig duktigt hängig. Bara att hoppas att det inte bryter ut, för det har jag inte tid med.

Idag var N och klippte min lilla 3-åring. Stackars liten, han kom hem och såg ut som en flicka. Luggen har de kapat ordentligt men behållit längderna och fönat ut håret på sidorna, så han påminner starkt om en liten Björn Borg. Nu hade jag ju inte direkt tänkt mig att min son skulle ha tennisfrilla, så det där måste vi rätta till omgående. På måndag blir det raka vägen till en NY frisör, och då följer jag med. Litar inte längre på min sambos omdöme.

4 kommentarer:

Matilda sa...

Haha! En liten Björn Borg, varför inte?! Han måste ju vara hur söt som helst!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Tilda: Haha, NÄ INTE SÖT, det ser bedrövligt ut haha. Kanske bjuder på en bild på eländet sen ;-)

Anonym sa...

HAHAHA jag skrattar högt! en liten björn borg, va rolig du är! nu tror jag inte det är så himla hemskt men lilla söta julian, lilla vännen min, vem har satt saxen och fönat hans finaste hår!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Nadja: Tro mig, så himla hemskt är det! Haha. Vem som satte saxen vet jag inte, men dit går vi inte tillbaka. Detta måste vi fixa till snabbt! =)