söndag 1 mars 2009

It's That Sunday Feeling


Men hej ljuvliga solsken! Dig har jag saknat!

Idag är en mycket bra dag. Lite bakis och lite trött, men annars är jag på toppen humör. Jag och Sandra har varit på Ikea och shoppat loss lite. För ovanlighetens skull stod Sandra för det mesta av shoppandet och jag lyckades enbart göra av med 170 kronor. Måste vara något slags rekord när det kommer till mig. Men jag är mycket nöjd med mitt lilla inköp och att få komma ut i ett par timmar.
Helgen har annars varit fantastiskt rolig. Igår var jag och Nadja på födelsedagsfirande med kanon trevliga tjejer och drack farligt goda hallondrinkar. Efter det blev det krogen och jag kan fortfarande inte förstå hur jag efter allt partajande kan ha så vansinnigt roligt. En toppen kväll helt enkelt som dessutom slutade i en hel del bra insikter.

De små är också på bättringsvägen. Febern är borta, de är mycket piggare och har bara lite av den envisa hostan kvar. Så imorgon gör vi ett nytt försök med dagis. Jag ber en stilla bön att de har haft sitt för den här våren, för den här utdragna influensan vill vi aldrig mer ha tillbaka.

Ha en skön söndag people!

6 kommentarer:

Anonym sa...

åå TACK för igår hjärtat, herreguud de slet ju i oss stackare, aldrig hört maken till värre raggningsrepliker! höjden var när någon tog sig rätten och säga att vi såg ut att ha tråkigt TJI FICK HAN! puss!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Nadja: TACK själv! Hade riktigt roligt! =)
Själv tycker jag det var värst att behöva klunsa om att slippa dansa :-S
Ja tji fick han... hahaha. PUSS!

Anonym sa...

vad skönt med solsken och krya människor! och en toppenkväll med tjejor. =) kaffe snart måste bokas in, skvaller är det hög tid för, kram!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Vargen: Åååh ja, det ordnar vi snarast ;-) NICE!

Anonym sa...

vad sägs om torsdag vid 15-tiden eller innan 16 på söndag nästa vecka..? (lika bra att planera redan nu..) kram!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Vargen: Håller med du, lika bra att planera in på en gång ;-) Den där söndagen låter som en himla bra idé! =) Kramiz