tisdag 31 mars 2009

Brainfull


Jag är fruktansvärt disträ just nu känner jag. Lägenhetsförsäljning med visningar kontra massor av jobb, städning, fönstertvättning och en liten livskris igen gör att tankarna vandrar iväg stup i kvarten. Har otroligt svårt att koncentrera mig. Men det hör väl till när det är stora förändringar på gång.

Annars rullar det på i en hejdundrande fart. Kalendern är fullkomligt fullbokad framöver. Kanske är det bra, då finns det inte alltför mycket tid till att överanalysera allt (vilket jag annars är så himla bra på om tillfälle ges). Jag är verkligen duktig på att grubbla sönder saker och läsa in sånt som inte finns. Tur för mig att jag inte har så mycket fritid framöver, då blir det kanske lite lugnare i min överarbetade hjärna. Den kan verkligen behöva en paus.

Dags att fortsätta med städandet, omvisning av lägenheten imorgon. Fatta vad skönt det ska bli när det här är över! Jag längtar.

Inga kommentarer: