måndag 16 mars 2009

Messy Is What I Do


Apropå mitt tidigare inlägg så får ni absolut inte tro att jag enbart har kutat runt svettig, med damm i håret och en trasa i högsta hugg hela helgen. Åh nej. Jag har hunnit med mer än så. Det sociala behovet kan man ju inte vara utan. Jag har gått på en shoppingrunda med lillasyster, haft Myggan och hennes karl här på melodifestivalstittande med tillhörande vin och snacks, gjort stan, fikat och ätit middag med Anna samt haft Sabina här på en kaffedate. Så det är inte synd om mig inte. Lite synd om mina vänner däremot som fått hjälpa till med shopping till lägenheten och storstädning samtidigt som de har behövt umgåtts med en svettig, skitig, stressad och rörig Pernilla. Undrar om de frivilligt kommer att komma på kaffe igen?

2 kommentarer:

Anonym sa...

JO, klart vi kommer! Så stressad var du inte och vi hade ju faktiskt riktigt mysigt..Gör jag gärna om! TACK för middagen=) Det var himla gott!!

KRAM
Anna

Nilla nill@hotmail.se sa...

Anna: Tur att jag inte skrämde bort dig! ;-)
Ja himla härlig date - nästa gång ses vi utan städning så blir det ännu bättre! =)
Middag var det minsta jag kunde bjuda på, efter allt ditt slit!

PUSS!