lördag 21 mars 2009

Morning Has Broken?


Jaha, idag var man uppe i ottan igen då, lördag och allt. Det blir väl så när man går och lägger sig före tio kvällen innan. Har nog inte hänt att jag har varit i säng så tidigt en fredagkväll förut. Men sen så var jag ju helt slut igår och orkade inte sitta uppe. Jag la mig direkt efter vi kom hem ifrån Sandra, tillsammans med barnen. Skönt var det, riktigt skönt (fast det får naturligtvis inte bli en vana, bara gamlingar som sussar tidigt på helgerna).

Idag hade jag tänkt röja lite här hemma och ta mig ner på stan en sväng. Känns inte riktigt som att det är helg idag? Sen blir det nog lugnt ikväll igen (jo jag hade tänkt mig en vit helg). Nu däremot blir det en första kopp kaffe och det lär nog hinna bli några fler innan det är morgon på riktigt.

Enjoy the weekend friendly ones!

Inga kommentarer: