tisdag 22 april 2008

Beautiful Day


Finns det något bättre än att vakna till strålande solsken? Efter att ha lämnat mina små på dagis blev det en lång promenad runt stan i ett raskt tempo. Jag behöver röra på mig, och när det är sånt här väder har man ju inte direkt någon ursäkt till att låta bli. Riktigt uppfriskande var det med undantag för att jag hade lite väl mycket kläder på mig (inte riktigt förstått att vintern är slut än).

Apropå min förlamande trötthet som har gett mig huvudbry i ett par veckor, börjar jag fundera på om jag är allergisk (mot typ pollen eller nåt). Jag vaknar nästan alltid täppt i näsan, huvudet känns tungt som ett bowlingklot och nu har även ögonen börjat rinna. Någon allergiker som känner igen det? Vågar nämligen inte googla mina symptom längre, det är ju förenat med livsfara. Hur som helst så skulle det ju vara en vettig förklaring, även om det mest troliga kanske är att det har med bindvävssjukdomen att göra, men jag gillar inte den så jag låtsas att den inte finns. Det man inte vet har man inte ont av!

Inga kommentarer: