fredag 4 april 2008

Lyckliga Barn


Min brors flickvän var hemma hos mig en sväng igår kväll, med sig hade hon varsin påskpresent till killarna. Min lilla tre-åring stoppade ner huvudet i påsen, ögonen tindrade och han skrek av lycka "EN PJUTTKUDDE!!!" Har nog aldrig sett ett barn skratta så mycket åt något, han fullkomligt kiknar när någon sätter sig på eländet. Med andra ord är det ett fasligt pruttande hemma hos oss, och humorn den är på riktigt låg nivå. Men vad gör det när man har världens lyckligaste barn!

2 kommentarer:

Matilda sa...

Zacharias och Elliot fick en varsin pruttkudde av mig på jul.
Du kan tro att det var ett himla pruttande efter det.
Lite skoj är de faktiskt!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Tilda: Ja tänk vad lättroade barn är, haha (kanske jag med då eftersom jag också skrattar). Men som du sa, lite skoj är de ju =)