onsdag 16 april 2008

Systra Mi


Hela dagen igår spenderade jag i Stockholm med lillasyster. Vi shoppade (inget till mig, bara till barnen och något väldigt speciellt till mina systrar), vi lunchade, pratade, strosade runt och fikade. Så vansinnigt lyxigt att få ett par timmar tillsammans med min syster. Men när hon sen lämnade mig efter en heldag för att åka tillbaka till Åland igen, då rann tårarna av förtvivlan. Jag skulle ge precis allt för att få ha henne här ett par timmar till. Systra Mi.

2 kommentarer:

Tesa sa...

Hade helt underbart bra jag med! bara du å jag .. ;) Önskar faktiskt ofta att jag skulle bo bara lite närmare.. så det skulle vara lättare att ses bara över dagen.. :) saknar er redan å längtar tills nästa gång vi ses! Å klänningen är sååå fin.. ;) Super bra val verkligen, kommer känna mig mycket vacker när jag står i kyrkan brevid er i den.. Puss å kram Älskar dig!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Systra: Ja det var så himla mysigt. Njöt av varenda sekund (trots att jag var tröttare än tröttast). Tänk om jag fick ha dej så nära att man kunde ses åtminstone en gång i månaden! Det hade varit fantastiskt.
Längtar också tills nästa gång - hoppas det blir snart =)

Ja du såg ut som en prinsessa, det blev nästan lite FÖR bra ;-)
Love you too, more than words can say.