fredag 11 april 2008

The Return Of My Soulie


Denna dag må vara den tröttaste i mitt liv, men imorgon blir det åka av. Då hoppas jag verkligen att energin är på plats, annars tvingar jag dit den (med lite hjälp av en massa bubbel). Imorgon kommer nämligen min long lost friend hem igen. Efter alldeles för många dagar (månader) på sjön så är han tillbaka på fastlandet igen. Och det ska självklart firas - ordentligt! Jag planerar att bli pinsamt onykter och ha oförskämt kul. Och känner jag min soulmate rätt så lär det knappast bli en tråkig stund. Tur bara att jag har ett par timmar på mig att ladda om, för ikväll blir det inte mycket till party inte, hjärncellerna ligger i koma sen timmar tillbaka. Ganska så skönt i och för sig. Jag orkar nämligen inte ens tänka. Ostbågar bara. Ostbågar kan jag tänka på.

Inga kommentarer: