lördag 19 april 2008

Yesterday


Kan inte lägga upp bilder på bloggen längre, har inte fungerat på ett par dagar nu. Skumt. Hur som helst skulle jag lägga upp en bild på min kära sambo, igår firade vi nämligen hans födelsedag med buller och bång (inte för att han fyller jämt, utan för att han verkligen förtjänade det). Vi bodde på hotell, åt trerätters middag och gick sedan ut på krogen med ett par härliga vänner. När vi kom tillbaka till vår svit stog det en blombukett och en flaska med skumpa på bordet, som våra vänner hade smugglat dit. De satte verkligen guldkant på kvällen! Riktigt kul hade vi, och såå himla lyxigt att få göra något tillsammans bara han och jag. Tänk bara att få skratta tillsammans igen! Det gjorde oss så himla gott. Och sambon min, han var lyckligare än lyckligast.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så himla skönt att höra att ni fick en bra kväll! Det förtjänar ni verkligen, båda två. Är så glad för er skull att ni fick det bra :)

Nilla nill@hotmail.se sa...

Sofie: Ja kvällen var helt suverän! Den kommer vi nog att leva på ett tag =)
TACK för att ni gjorde det möjligt! KRAM

Matilda sa...

Gud sicken lyx! Jag vill också lyxa lite. Men det får bli sen när huset är klart då alla pengar inte längre måste gå dit.

Nilla nill@hotmail.se sa...

Tilda: Ja riktigt härligt var det! Fast hotellvistelsen var inte den lyxiga delen, det lyxigaste var att få vara barnfria ett par timmar! =)Och den biten har ni ju redan ;-)