onsdag 30 april 2008

Kick Off

Då har jag varit på min första kick-off då. Konferenshotellet vi bodde på var jätte fint. Rummen fräscha, maten otroligt god och dessutom hade de en egen nattklubb, inte helt fel. Folk från alla hotell i hela Sverige var inbjudna, så nu har jag knytit roliga kontakter. Och om jag hade roligt... Måndagkvällen var helt galen, vi drack, dansade och spelade biljard in på småtimmarna. Jag som trodde att jag skulle däcka tidigt... Så blev det inte riktigt, jag och Lena kom i säng sist av alla. Vi var sen lagom kaxiga på tisdagens föreläsningar efter fyra timmars sömn. Men vad gör det när man verkligen har haft så kul ihop! Längtar faktiskt tillbaka dit, det finns inget bättre än att få fly verkligheten en liten stund. Just det, lite nyttig information lyckades vi också snappa upp, tur det, för det var ju kanske det vi åkte dit för.

Inga kommentarer: