onsdag 2 april 2008

Skelett I Garderoben


Killarna är på dagis och jag laddar med lite kaffe innan det är dags att gå och jobba. Har tillbringat dagen med att städa upp lite i röran här hemma. Eller städa och städa, "fuskstädat" har jag snarare gjort. Ni vet när man sopar smutsen under mattan och gömmer pryttlarna i garderoben. Svärföräldrarna ska nämligen sitta barnvakt här ikväll. Jag jobbar till 23 och N kommer att jobba över, som vanligt när det är månadsskifte, och gud vet när han kommer hem. Hur som helst ser lägenheten lite renare ut, så länge ingen tittar i skåp och under mattor vill säga. Förhoppningsvis rotar de inte runt så mycket. Och skulle de göra det får jag väl helt enkelt skylla på sambon. "Slarviga N som alltid gömmer dammråttorna under soffan, hmpf"

2 kommentarer:

Matilda sa...

GRATTIS! Hipp hipp hurra för den roliga överraskningen. Om allt går som jag vill (det vill säga att jag får semester när jag vill) kommer vi. Men jag osar senare!

Och förresten. Aporpå städning: Det man inte ser finns inte!
Kram

Nilla nill@hotmail.se sa...

Tilda: Ååååh TACK söta kusin! =) Det gör du rätt i, jag håller tummarna stenhårt att semestern blir när du vill! ;-)
Jupp. Det man inte ser finns inte. Den ska jag köra stenhårt med framöver! ;-)