söndag 27 april 2008

Weekend


Nu börjar helgen lida mot sitt slut, men vi har i alla fall fått ut mycket av den. Här kommer en kort resumé.
Fredag: Efter jobbet gick jag och Anna och beställde min underbara vigselring! Den är sjukt fin, och jag kommer att vara så lycklig den dag jag får sätta den på fingret. Visst kostade den en hel del, men det var den värd. Förhoppningsvis ska den ju sitta där resten av livet.
Efter shoppingen mötte jag upp Sara, vi spenderade ett par härliga timmar i kvällssolen. Middag och ett glas rött på en uteservering var precis vad jag behövde.
Lördag: Barnkalas. Från klockan två till strax efter fem. Sen blev det en lat kväll i soffan, mer orkade vi inte.
Söndag: Nadja och hennes fina lilla familj kom på besök. Vi startade dagen med en kaffe i lekparken och sen blev det lunch och mera lek på Junibacken! Himla kul hade vi, och himla trötta var barnen när vi åkte hem.
Nu står det sen middag på schemat, sen packning. Imorgon åker jag till Aronsborg (var sjutton nu det ligger) på kick-off. Inte hemma igen förrän tisdag kväll, så det blir till att sova på hotell igen då, man börjar nästan bli lite bortskämd med det. Det verkar som att det kan bli en och annan drink imorgon kväll också, om nu gamlingen pallar ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

åå titta våra små fina killar! tack för idag, ses snart igen pusss!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Nadja: Ja sötnosar! Vi ses väldigt snart ja, puss & kram =)