fredag 30 oktober 2009

Days Like This


Det är helt ljuvligt att vara spontanledig så här. Jag njuter för fullt av att bara få vara hemma. Dricka kaffe ute i höstsolen på baksidan, mysa med grabbarna och pyssla lite. Så här skulle jag gärna ha det i ett par veckor till.
Igår hade jag riktigt mys-besök av lillasyster och Anna med sina små. Sen blev det tjejkväll på Ikea med Myggan och Sandra. Så roligt har jag nog aldrig haft det på Ikea förut. Vi provade fåtöljer, mössor, luktade på ljus och fikade i lugn och ro. Mycket trevligt sätt att shoppa på. Idag har jag inga planer alls, vilket jag tycker är fruktansvärt skönt. Bara få ta dagen som den kommer. Inte ofta man får såna dagar nu för tiden. Jag har känt mig otroligt stressad på sistone så den här lilla ledigheten kom nog precis i rättan stund.

Ikväll blir det nog Idol, ett glas vin och Smala Sussie. Perfekt avslut på den här veckan.

Inga kommentarer: