fredag 9 oktober 2009

My Biggest Weakness




Underbara lediga fredag med småttingarna, studiedag på skolan - och det tackar vi för! Jag har bara njutit av att vara hemma idag. Lyssnat på fantastiska Mark Knopfler och pimplat alldeles för mycket kaffe. Det finns få saker i den här världen som slår Dire Straits. Balsam för själen.

Igår hade jag världens bästa Anna på besök, N var på hockey och vi tjejer låg i soffan med ett glas vin och fnittrade ikapp. Vardagslyx på hög nivå. Såna stunder gör livet så mycket roligare.

Idag har det också blivit ett stort glas rött och tacos till middag. Rätt så lyxigt det med. Men jag njuter inte lika mycket som igår, idag har jag lite mer huvudbry. Jag är otroligt svag när det kommer till min familj, jag vet att jag inte alltid kan finnas där och att jag inte alltid kan hjälpa, ändå skär det i mitt hjärta när jag inte räcker till. Förhoppningsvis löser det sig till det bästa, men först har jag en hel del att ta ställning till. Men, det får bli morgondagens bekymmer. Jag har en date med Mark Knopfler nu.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken LYXIG kväll det blev igår=)
Så himla mysigt & avkopplande att vara med dig!
Nu ser jag fram emot måndag!!

PUSS

Nilla nill@hotmail.se sa...

A: Lyxigt värre ja ;-) Grymt glad att jag har dig!
Längtar till måndag! PUSS

vargen sa...

brother in arms, en av världens bästa låtar. jag älskar den. jag hoppas att du har det lugnt och skönt. och tar hand om dig och de dina. puss och kram från mig och vargungen.

Anonym sa...

Underbara lördag!!
TACK till hela din fina familj, vi verkligen gillar er=)
Vi hade det verkligen toppen, det bara tindrade i ögonen på Oliver hela kvällen ju.
Han har inte sovit lite idag;-)

PUSS & vi ses imorgon.

Nilla nill@hotmail.se sa...

Vargen: Mm, i love it! Vi har haft en toppenhelg tack! PUSS på er sötisar =)
A: Tack själv vännen! Vilken fantastisk kväll det blev =) Mysigt att ha er hos oss inpå småtimmarna, förstår att Oliver var trött idag - jag också ;-) hihi. Ses imorgon! Kramiz