torsdag 15 oktober 2009

Forget Me Not


Barnen hemforslade från dagis och skola och de har fått en tallrik flingor i magen. Tur att saker och ting går på rutin, för med mitt trötta, snurriga huvud är det ett under att jag ens hittar hem. Minnet är just nu katastrofalt dåligt, jag glömmer precis allt. Undrar om det är en åldersgrej eller en mammagrej? Man får helt enkelt vara glad för det lilla, som att man får på sig rätt byxor och skjorta när man ska till jobbet.

Nu är i alla fall veckan snart över, men först ska vi passera den där jobbiga morgondagen också. Jag gillar inte att fylla år längre. Jag försöker lura barnen att jag fyller 29, det går inte alls bra kan jag säga. Ångrar lite att man lärde de räkna så tidigt. Hur som helst har jag i alla fall en tjejfest att se fram emot på lördag. Det kan aldrig bli fel.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis söto!
Längtar tills lördag, hur det än blir så kommer vi garanterat att ses=)

LOVE YOU!

Nilla nill@hotmail.se sa...

A: Taaack igen fina! Ja det ska bli grymt kul imorgon =) Love you too sweetie!