söndag 4 oktober 2009

Sunday Again


Det har varit en händelserik vecka, full fart från dag ett. Jobb och en massa trevliga dejter med mina tjejer. I onsdags träffade jag fina Sara som jag inte har sett på väldigt länge över en middag, i torsdags kom lillasyster med bebis på besök, sen dök Anna upp på kvällen för soffsnack och lite idol. I fredags hade jag trevligt besök av Kicki och Nadja och igår var det dags för den efterlängtade 30-års festen. Idag är jag fullkomligt slutkörd dock efter att ha partajat i tolv timmar igår, tre till tre blev det. Förstår fortfarande inte hur jag orkade. Men tiden går fort när man har roligt. Det var en otroligt lyckad fest, god mat, roliga lekar, tipspromenader, shots och dans inpå småtimmarna. Jag somnade ovaggad sen men har drömt konstiga mardrömmar om spindlar. Yeak.

Nu - kaffe!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken dag nästa vecka blir det en date? Vill ha något mysigt att se fram emot;-)

PUSS

Nilla nill@hotmail.se sa...

A: Vilken som! Onsdag, torsdag? =) PUSS!