måndag 28 september 2009

A New Day Has Come


Helgen är över och mina underbar små grabbar är hemma hos mig igen, som jag har saknat de. Det har varit tunga dagar utan barnen, men ensamheten har också fört en del bra saker med sig. Det blir ingen lätt match framöver, men jag har i all fall kommit fram till några viktiga beslut. Bara det kommer göra att den här resan blir enklare. Hoppet finns igen, och tron på att saker och ting kommer att lösa sig.

Förutom ångesten och sorgen så har det även funnit plats för lite glädje i helgen. Underbara Anna har spenderat all sin lediga tid med mig och hjälpt mig att få alla bitarna på plats igen. Utan hennes sällskap hade jag varit en trasa.

Idag är tröttheten förlamande, gissar att ångesten har dränerat min kropp, både fysiskt och psykiskt. Jag hoppas att energin snart är tillbaka så att jag kan ta tag i mina demoner på allvar. Men först och främst ska jag fortsätta med att krama ihjäl mina små knattar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Söt du är=) Glad jag blir! Jag hade en toppenhelg, mysigt att få vara med dig så mycket!
Jag vet att det kommer att ordna sig<3

KrAm KrAm!

Nilla nill@hotmail.se sa...

A: Det är jag som ska vara glad som har dig! Tack sötaste, du är guld värd =) KRAM!