onsdag 2 september 2009

Todays Anger

Dagens irritationsobjekt:

- den där förbannade grisflunsan. Vart jag än vänder mig dyker den upp. På tv, på datorn och i alla tidningar. Jag gillar inte grisflunsan.

- att jag ska vara på jobbet 07,00 imorgon bitti. Jag som är tröttare än tröttast på mornarna och snoozar tills jag får springa till jobbet. Nej det är ingen hemlighet, jag avskyr mornar. Dessutom få jag inte gömma mig på kontoret med en kaffe, nej jag ska stå och le och checka ut över 100 gäster. Yey.

- den jobbiga dansken som ringde mig idag och vägrade prata engelska. Jag är inget bra på danska. Efter arton "va?" tror jag även att han höll med om det.

- att det inte är något skoj på tv idag. Om det ändå är höst nu kan de väl börja visa nåt på dumburken nån gång.

- att jag fick välja på isterband och fiskgryta till lunch. Hallå isterband? Snusk. Vi går inte i skolan längre.

4 kommentarer:

Life of Pernilla sa...

Det är ju de bra sakerna man ska framhålla, inte de dåliga. ;)
Men jag håller med, det är ett evigt tjat om svininfluensan!

Nilla nill@hotmail.se sa...

2an: Mmm.. i know.. men just nu så överskuggar de dåliga ;-) Ja skit-flunsa är vad det är!

Anonym sa...

skönt å få utlopp för agressioner ibland, man behöver det, ut me shiten bara! sen laddar du me leenden i helgen å bara living your life ;)

//bejbiJess :P

Nilla nill@hotmail.se sa...

Babyjess: Ja det behöver man verkligen, skönt efteråt ;-) Men snart är det helg ja - kan inte bli bättre :-D Kramiz